Sopar de professors universitaris: LA RELACIÓ PROFESSOR-ALUMNE I L’EXPLICITACIÓ, O NO, DE LA FE

Dilluns vinent, 6 juny, sopar professors universitaris: LA RELACIÓ PROFESSOR.ALUMNE I L’EXPLICITACIÓ, O NO, DE LA FE

En l'activitat de professor universitari de qualsevol tipus de matèria, hi ha moments de relació amb els alumnes que es converteixen en moments ben especials per la densitat humana que s'hi respira. És llavors quan, a vegades, l'alumne ens demana, a nosaltres, coses que van més enllà de la matèria que impartim... ens demana per les raons profundes de la nostra activitat, del nostre fer... sobre el sentit de tot plegat, de com trobar un sentit a la seva vida. Hi ha moments en el que ens preguntem si és bo, o no, explicitar la nostra vivència de fe... diguem-ne com en diguem... De tot això en volem parlar en un diàleg entre Xavier Gil, Enginyer Químic i Rector de la UIC, i Ferran Rey, Físic i professor de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna. Serà una conversa en la que en participarem tots, a partir de l'aportació de les experiències particulars de cadascú.

És dilluns dia 6 de juny, de 21h a 23h, al Centre Edith Stein, carrer València 244, 4art pis. Cal Confirmar assistència per reservar el sopar, fent un mail a: secretaria.dpuniversitaria@gmail.com

image-21d3bad132e0cff051a78691aad28d31

També podeu descarregar-vos el cartell.