AQUEST DIJOUS: Sopar - diàleg entre Guillem López Casasnovas i el bisbe Sebastià Taltavull

Guillem López Casasnovas, catedràtic d’economia de la UPF, i el Bisbe Sebastià Taltavull dialoguen a partir del títol Ecclesia i Universitat al segle XXI. Quina és l’aportació de l'Església en els diferents nivells la vida acadèmica i universitària (en l'àmbit del pensament, de la transmissió de significats, del servei al país, als alumnes, professors, etc)?

Serà dijous 14 d’abril, de 20:30h a 23h, a la sala Edith Stein. Centre Edith Stein. Carrer València, 244, 4art pis (cantonada Balmes). El preu és de 10 €. Les places són limitades i cal reservar plaça fent un mail a secretaria.dpuniversitaria@gmail.com. Es reserva segons ordre d’inscripció.

image-d8e922db46e9446e4eb807830118e7cb