A quin passatge poden adscriure els somnis els sense pàtria? XX Cicle de Concerts de Cors i Orquestres Universitaris

Universitaris, convocats pel Centre Edith Stein de delegació de pastoral universitària, dediquen aquest any el concert final de cicle a la crisi dels refugiats de Síria. La peça conjunta que dóna nom al concert estarà dirigida per Poire Vallvé, un Haikú de Miquel Martí i Pol amb música del mateix Poire Vallvé. El concert serà el dijous 6 d'abril de 2107, a les 20h, al Paranimf de la Universitat de Barcelona. En el concert participaran el Cor Blanquerna, el Cor de la UAB, el Cor de la UPF, el Cor Argentum de Químiques –UB-, el Cor de Farmàcia de la UB i el Cor de la Universitat de Barcelona. L'entrada és gratuïta.